VIDEÓK : Dakar: visszacsúsztak az élen állók | Euronews

Szabad dakar találkozó, Spyder Grossglockner Találkozó 2021

Találtuk magunkat a kikötőben, és az eszközöket a munkaerö. Ebből az alkalomból, hogy a Ronconi ismerős, kíséretében nagy Franco Picco, és a szabadkőművesek. Is találkozó Lorenzo Buratti, abból az alkalomból, a fáraók már találkozott Letölt moto, előkészíti az ügyet, és rendezni a többi a csomagtér szállítására hotel. A mellkasom, a súlya van 50,80 Kg. Ajánlom a két kerék. A kerékpár- és akkor néhány kép a "trió" végső ellenőrzése.

Töltse fel a teherautó, visszatérünk a kerékpár. A nap 5 Vagyunk nagyon hamar Letöltés nekik, és felkészítse őket a ellenőrzése.

keres kedves emberek megismerésére

Mi bemutatkozni a kapu. Előttünk néhány amerikai motorkerékpár.

Account Options

Az első szempont, hogy jut eszembe, az, hogy van több, mint mi már csak az utazás felé Lisszabon!! Majd adja meg, Mi az keres kanadai esküvő nő kerékpáros Park a tér bal oldalán, a fal mentén.

Hozzáférés a fészer az adminisztratív ellenőrzések. Én is kíséri, Ugo, Vigevano egy barátom, aki lelkesen azt akartam, hogy Kövess engem eddig: mozgó. Mi foglalkoztat a körülbelül két órán át.

lyon társkereső oldalak

Végül vissza, és követelem, hogy két lépéses, Ada és Antonella. Azért hívom őket, majd, a telefon, és Kata, hogy azokat a fázisokat Ugo. Után néhány perc alatt itt mellettem, Miközben szabad dakar találkozó kezd. Kezdjük a navigációs berendezések. A gps-antenna nem működik!!

• Származása és gyerekkora[ szerkesztés ] A szülők De Gaulle a Francia Flandriában található Lille -ben, Henri de Gaulle — filozófia és irodalom szakos professzor és Jeanne Maillot — öt gyermeke közül harmadikként született
  • Nürnberg ismerősök
  • I am looking for egy muszlim nevet a lányomnak
  • BRP World Magyarország: Can-Am Off-Road & On-Road, Sea-Doo, Ski-Doo, Lynx
  • Kit Car Klub találkozó Kakucson – Autó-Motor
  • Charles de Gaulle – Wikipédia
  • Lisszabon: Itt az én-m Dakar a Charles Albert Maisonet - Paris Dakar története

Majd a technikus rájön, hogy nincs hiba a kiterjesztés. Leszek vissza a stand, a ERTF és a beszerzési egy.

VIDEÓK : Dakar: visszacsúsztak az élen állók | Euronews

Is van egy rövidzárlat okozta valami. Még egy antenna, amely egy része a Bared drót. Csak egy kicsit a szalag, és mindent megoldott. Még mindig van egy kis probléma: a gps akkumulátora a vezeték csatlakoztatva.

know van vagy

Tud én továbbra is javítani később. A Sentinel mérnök jóváhagyja és telepítés és a rendszer működésének ellenőrzése.

A továbbiak itt: Sport

Tovább a scrutineering. ADA és Antonella utánam. A kis mindig közel, és kérdez, sok. Nem minden válasz, koncentrálni minden pillanatban ez a kaland az élet.

Rally Dakar 2020 - Best Fan Moments!

Egyébként boldog és izgatott Ada bizonyítja. És még Antonella úgy tűnik, nyugodt.

súlyos találkozó helyén svédország

Úgy érzem, finom, Nyugodt vagyok, és én élvezem ezt az álmot, nyitott szemmel, és miután őket az oldalamon is nagyon fontos.

Majd jön át, hogy azt mondják, még azt tanácsolja, hogy menjünk gyorsan Franco Acerbis hello…emelet.

CAN-AM 2021 MODELLEK

Azt adja meg, hogy a fészer. Első dolog, számú matrica! Most én vagyok csak a Dakar! Majd követ el a díjat a dzseki a pectoralis fő elhelyezése.

Én csomagtartó, Közben, Biztos Farmer.

PILÓTÁK Archívum - Oldal 5 a 13 - Paris Dakar története

Gyors, Nézze meg miatt. Látogasson el a sisak, két, hogy pontos legyek. Attól tartok, hogy az újat fáj, és így hoztam egy tartalék. A végén ott van az állvány, az Elf és a Loctite, majd hagyjuk a fénykép-val a kerékpár, és akkor hagyja el a területen, hogy a közepén a parkban, zárt.

Majd teszel a kerékpáros Parc Ferme, a kertben, a terület.

A nap videói

A tömeg néz rád, mint te vagy a nagy bajnok!! Gyűjtünk, mind a három a kertben, a család, és ha a szabad dakar találkozó kész, közeledünk a pékségbe, és egy snack-rilassatrice. Aztán megy vissza a szállodába, a többi pilóta, Míg a családok továbbra is a városnézés.

A hotel rendezni a dokumentáció, én adták, és még ruházat a következő nap. Azonkívül néhány kekszet, másnap reggelire, vásárlást a tükör, Voltam hiányzik, a biztonsági berendezések, és egy SD memóriakártya a kamera.

Tartalomjegyzék

Vacsora előtt megy még Belém a verseny előtti eligazítás. Beszélgetés Etienne Lavigne, majd David Castera. Rövid tájékoztatás és szívesen. A bemutató, több, mint bármi más.

ISMERJE MEG A 2021 LYNX MODELLEKET

Szép videók. CASTERA azt mondja, hogy a holnapi színpadon jellegét meghatározza egy speciális, nagyon kemény és durva, sokkal keményebb, mint az előző év. Ez indulások finom. Este van vacsora együtt egy étterem a központban. Korán lefeküdni. ADA és Antonella alvás; Én magam nem is megpróbálta felébreszteni őket készíteni. Vissza a fejedben, máskor, Egyiptomban, Én felkészülnek arra, a hotel, az első nap kezdetétől.