Account Options

Szabad sajtó ismerősök. Varga Judit: Magyarországon a sajtószabadság köszöni szépen, jól van | KISALFÖLD

Hargitai Miklós Országos elérésű rádióval szintén csak a kormányoldal van jelen az éterben.

Egyféleképpen szabad írni a Szabad sajtó utcát

A két nagy kereskedelmi tévé közül az RTL Klub kormányfüggetlen, de csoportszinten a TV2 nagyobb, és a korlátlanul érkező állami bevételekből folyamatosan hízik. Tehát nem azt, hogy házibuliban járt, amivel megszegte a gyülekezési korlátozást, de már bocsánatot kért mindenkitől, és egyébként is egyszeri botlásról volt szó, hanem hogy huszonötödmagával — kizárólag férfiak — egy homoerotikus csoportszexorgián vett részt, ahonnan a rendőrök érkezésekor az ablakon át menekült el hiányos öltözékben, a hátizsákjában némi illegális droggal.

  • Balvenie single barrel 25
  • Egyetlen frankenthal
  • Index - Vélemény - „Magyarországon a sajtó szabad”
  • Egyféleképpen szabad írni a Szabad sajtó utcát | DÉLMAGYAR Szeged, Szeged és környéke
  • Ismerkedés würzburg free
  • Az Indonézia legnyugatibb tartományában lévő Buboh falu lakói fedezték fel a tetemeket.
  • Varga Judit: Magyarországon a sajtószabadság köszöni szépen, jól van | KISALFÖLD
  • Guadeloupe társkereső regisztráció nélkül

Merthogy ez a hír, ez a történés lényege, az összes többi már csak a politikai motivációjú átkeretezés, terelés, manipuláció. De ugyanilyen érdeklődéssel várnám a Borkai-sztori feldolgozását a Kisalföldből — mégiscsak egy győri lap, győri ügy —, vagy a debreceni BMW-gyár területéül kiválasztott földek adásvételének történetét a Hajdú-Bihari Naplóból; tartok tőle, hogy hiába.

Varga Judit: Magyarországon a sajtószabadság köszöni szépen, jól van

Amikor a magyar miniszterelnök vagy ritkábban a külügyminiszter beszél többnyire külföldön a szerintük sértetlen magyar sajtószabadságról, két érvet szoktak felhozni az igazuk védelmében. Az egyik szerint idehaza mindent meg lehet írni, minden megjelenhet, a másik meg úgy szól, hogy a média minden szegmensében ellenzéki helyesen: a kormánytól független kiadvány a piacvezető.

Nézzük először az utóbbit, azzal gyorsabban végzünk. A három országos napilap közül kettő kormánypárti, bár tény, hogy az egy Népszava mindkettőnél nagyobb. Ettől azonban még a nyomtatott közéleti napilapok piacán domináns helyzetben van a kormányhű sajtó, a teljes példányszám legalább négyötödével.

  • Szeretnék egy fogyatékos nőt
  • Free website gers találkozó
  • Ennyi maradt Amerika tervéből a szabad sajtó megmentésére « Mérce
  • Meet német mint idegen nyelv
  • Egyféleképpen szabad írni a Szabad sajtó utcát Bakos András Csongrád megye, Szeged - A szegedi utcanévtáblákon egybeírva és külön, az interneten pedig háromféleképpen is szerepel az a vívmány, amelynek március e az ünnepnapja.
  • Bárki, aki tudja corona

A legnagyobb hírportálok közül az Origo vállaltan kormánypárti és a KESMA-é, az Indexet épp most vásárolta meg egy kormányközeli tulajdonú cég, a A két nagy kereskedelmi tévé közül az RTL Klub kormányfüggetlen, a Bertelsmann-csoporthoz tartozik, de csoportszinten a TV2 nagyobb, és a korlátlanul érkező állami bevételekből folyamatosan hízik.

Ami azt az állítást illeti, hogy mindent meg lehet írni, minden megjelenhet, arról 26 évnyi újságírói tapasztalattal — amelyből 10 a NER időszakára esik — nem egyszerűen azt mondom, hogy nem igaz, hanem azt, hogy nagyobb lódítás, mint az előző.

Világtalálkozó- Rangos Katalin és Felcser Máté (Punnany Massif) (Klubrádió)

Konkrétabban: ha a Fidesz annyira benne van vagy lenne az ellenzéki pártokban, amennyire befolyást tud gyakorolni az ellenzékinek gondolt orgánumok tartalmára és szerkesztésére, akkor Magyarországon de facto egypártrendszer van vagy lenne. Nem arról van szó, hogy a vagy a Óra folyamatosan Orbán Viktor dicséretét zengi — mint a hirado. Az eszközei változatosak: ahol vannak állami hirdetések, ott a hirdetésekkel tud zsarolni, ahol nincsenek, ott a kiadóra, a tulajdonosra vagy a piaci hirdetőkre gyakorolhat nyomást.

Mondok egy példát, nevek nélkül: képzeljünk el egy nagy kiadóvállalatot, ahol vannak online és print kiadványok is.

Az online-t látszólag nehezebb megfogni — bár azt azért tanulságos megnézni, hogy a Tesco—Telekom—Audi méretű multik közül hány és mennyiért hirdet a nem kormánypárti internetes médiatérfélen —, a printet viszont nagyon könnyű. Az állami postának gyakorlatilag terjesztési monopóliuma van; úgy játszik az árakkal, úgy húz le komplett településeket, járásokat a terjesztési térképről, ahogyan csak akar. Nagy kapacitású lapnyomdával pedig úgyszólván már csak Mészáros és társai rendelkeznek, a versenytörvény nagyobb dicsőségére — nem véletlen, hogy a Magyar Hangot a tulajdonosai egy szlovákiai nyomdában kényszerülnek előállíttatni.

Azaz vannak — még — független szerkesztőségek, de döntő többségükre a kormány bármikor rá tudja rakni a fojtónyakörvet, ha sokat ugrálnak. Olyanok pedig, ahol a tartalomba a hatalom ne tudna belepiszkálni, alig-alig akadnak; amik még megvannak, azok sem érnek el tömegeket, és egyre fogyatkoznak.

nem egy nem tech jelentését hindi

Ehhez képest az, ami az Európai Bizottságnak a Magyarországról szóló jogállamisági jelentésébe a médiahelyzetről szerepel, csak egy erősen tompított és megszépített változata a valóságnak.

Ezek a jelentések — ahogyan korábban a Sargentini Report is — úgy készülnek, hogy a bizottság vagy az EP szabad sajtó ismerősök idejönnek, beszélnek mindenkivel, akivel érdemes, feljegyzéseket készítenek, majd az anyagaik a saját intézményük bürokratikus és politikai útvesztőin keresztülhaladva, az érintett kormányok véleményével felvizezve, sok-sok kompromisszum árán hatályos uniós dokumentummá válnak.

Számomra megvilágosító erejű volt végigkövetni, hogy amit a Sargentini-bizottság tényleg professzionális szakértői két órán át hallgattak tőlünk mármint a MÚOSZ-tól nevekkel, számokkal, esetleírásokkal, a kulcsszereplők politikai hátterével, piaci részarányokkal, stb. Idézem szó szerint, ami átment belőle: A Riporterek Határok Nélkül aggodalmának adott hangot Magyarország szabad sajtó ismerősök legrégebbi és szabad sajtó ismerősök napilapjának, a Népszabadságnak az szabad sajtó ismerősök és azt követő bezárása miatt.

Némiképp hasonló a helyzet a jogállamisági jelentéssel is: ha csak annyi baj lenne, amit leír, azzal szó nélkül, boldogan kiegyeznénk.

Szó sincs semmiféle függetlenségről, a testület kizárólag fideszes tagokból áll, és bármilyen ügyben kizárólag a Fidesz érdekeinek megfelelően dönt.

találkoznak és chat- line

A legnagyobb kereskedelmi tévé tulajdonosi lánca offshore céghálóban végződik; Vajna halála után ismert kormánypárti oligarchák jogvitáztak rajta hónapokig, hogy kinek mekkora valóban ingyenes társkereső oldalak van benne, úgy, hogy ők maguk sem értették közben, mi történik, és hogy került végül az egész cucc Mészáros Lőrinchez. Mint fentebb írtam, nincs olyan médiaszegmens, ahol ne a KESMA és csatolt részei dominálnának, néhány részpiacon — megyei lapok, országos rádiók — pedig rajtuk kívül más nincs is a pályán.

A saját kétharmados felségterületén mindenbe bele tud szólni, sőt bele is szól, a címadástól a képszerkesztésen át a szóhasználatig, és konkrét személyek eltüntetéséig Mészáros Lőrincz, Tiborcz István stb. A kormány párt —ben az alkotmány és a médiatörvény átírásával létrehozott a saját maga számára egy nagyon kényelmes szabályozási környezetet a sajtóban, de még ennek a szabályait is naponta megszegi.

társkereső eredmény értelmében

A leglátványosabban az úgynevezett közmédiában: nincs olyan nap, nincs olyan közéleti-politikai műsor, ahol ne sértenék meg durván, nyilvánvalóan a magyar és az európai sajtójogot. Az Európai Bizottság pedig minderről részletes információkkal rendelkezik, hiszen ban kapott egy kötetnyi terjedelmű, alaposan kidolgozott versenypiaci panaszbeadványt a közmédia piactorzító magatartásáról, ben pedig egy másikat a fideszes pártsajtó illegális állami támogatásáról és a KESMA-ról.

Ha akarna, akár fel is léphetne a magyar sajtószabadság vagy legalább a média piaci szabadsága érdekében. Hogy nem teszi, és helyette ilyen semmire sem jó alibijelentésekkel és -eljárásokkal múlatja az idejét, az számomra leginkább azt jelzi: hiányzik vagy legalábbis eddig hiányzott hozzá a szándék.

társkereső oldalak látogatottsága

Úgy tűnik, az ördögien ravasz Soros György, aki köztudottan dróton rángatja az egész brüsszeli bürokráciát, arra még nem jött rá, hogy a legjobban azzal babrálhatna ki Orbánékkal, ha a magyar és az európai jog segítségével, voltaképpen pofonegyszerűen kiszabadítaná a fogságukból az annektált magyar médiát. A vélemény rovatban megjelent írások nem tekinthetők a kiadó vagy az Index szerkesztőségi álláspontjának.